måndag 11 juli 2011

Dagen efter Liseberg

Fy tusan, idag mår jag inte bra! Igår natt så sov jag ca 5 timmar, gick upp klockan sex, åkte hemifrån klockan halv åtta, var framme vid strax efter tio, gick in när dom öppnade och stannade tills dom stängde ;) Sen var det bara att sätta sig i bilen för att åka hem, jag körde på hemvägen då mamma inte gillar att köra i mörkret men när vi kom till Jönköping så kände jag att jag var tvungen att bli avbytt, att köra bil efter att man varit vaken i 17 timmar är inget jag rekommenderar ;) Vi kom i vilket fall som helst hem igen kvart över två och då skulle alla grejer från bilen in och blöta kläder skulle packas upp.. Precis när jag tänkte att jag var klar för att göra mig i ordning för sängen så skulle ju såklart hunden ut och gå! Så det var bara dra på sig och ge sig ut i natten. Kom nog inte i säng förrän ca halv fyra. Denna kombination känns värre än en bakfylla ;) Jag har världens huvudvärk, men det kanske det var värt, hade rätt kul. Bilden mm får ni nog imorgon, orkar antagligen inte sitta och sortera dem idag. Just det vet ni vem vi såg? Magnus Betnér!

And if I dared (AtmosFear)? - Ja det gjorde jag ;) Himla stolt över höjdrädda jag!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar