torsdag 22 juli 2010

:)

2:a inlägget för dagen *stolt* ;)

Nu sitter jag här och äter på en polkagris som bästa har köpt till mig :) Eller han köpte två men det känns lite onödigt att äta på två på samma gång ;) Just nu äter jag på en med saltlaktris smak, den var mkt god så den rekommenderar jag skarpt! Sen ska jag nog fortsätta på min polkagris med vanlig polkagris smak eller vad man nu säger ;)
Jag gillar att få små presenter ibland hihi :) Dessutom känns det ju roligare att ge bort saker till honom oxå när man vet att man får lite tillbaka ibland :) Känns ju inte kul att ge bort saker till värsta snåljopen som aldrig ger tillbaka, tillexempel som att man ger en julklapp till en vän eller liknande varje år och så får man själv aldrig någon tillbaka, det suger ju ;)

Idag när jag var ute på baksidan så såg jag att vårt körsbärsträd hade fått några gula löv, några hade till och med trillat av och låg på marken... Betyder det att det redan är på väg att bli höst? Fy vad deprimerad jag blir av att tänka på det. Det blev ju nyss sommar :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar