torsdag 22 juli 2010

Torsdag

Idag skulle jag återigen kunna be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men det gör jag varje gång känns det som så jag skiter i det ;)

Igår var jag och tittade på när André körde speedway, det gick bra som vanligt och han tog 15 av 15 poäng, grattis :) Jag var där med Monica, Jennifer, Maria, Tove, Oskar och Andrés farfar Göran så igår hade han en ordentlig hejarklack, lätt den bästa av alla som var där igår höhö ;)

Jga vaknade hos älskling i morse och åkte hem tidigt för att gå ut med Sumo. Sen tittade jag på Miss Marple, jag missade ju det igår så jag tog igen det idag i stället :) Jag glömde be mamma och pappa att spela in det åt mig såklart, tur att man kan titta på internet, väldigt smidigt faktiskt ;)

Jag hade egentligen tänkt gå ut i helgen men jag jobbar nog fredag - lördag och söndag - måndag så jag vet inte om jag orkar "/

För övrigt är det inte lång tid kvar till jag åker till Grekland, det ser jag fram emot hihi :) Fast samtidigt känns det lite sorgligt, dels för att jag måste vara borta så länge från André. Han ska ju åka till tjeckien och vara med i ungdomslandslaget eller vad det nu var så precis innan jag ska åka så ska såklart han åka bort ;) Sen är ju sommaren i stort sätt slut när jag kommer hem från Grekland, det känns inte så roligt. Tillbaka till universitetet och allt blir precis som vanligt -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar