torsdag 15 juli 2010

hej

Idag ska vi på Farfars begravning, inte någonting roligt som man ser fram emot direkt. Man ska liksom sitta i kyrkan med alla släktingar och farfars vänner och så ska man sitta där och gråta.. usch ;)

Pappers näsdukar är ett måste denna dag känner jag :P

I tisdags körde André i elitserien och tog 4 välförtjänta poäng, grattis älskling :)
I går var jag såklart och tittade när André körde för Filbyterna, han var lika duktig då och tog så mkt poäng som man kan ta :) Framtid som rik hemmafru? Here I come ;) höhö

I natt sov jag hos älskling :) Jag hade ju jobbat natt mellan tisdag och onsdag och inte sovit sådär superbra direkt ;) Så jag var skit trött igår och somnade så fort jag la huvudet på kudden ;)

I morse gick jag upp tidigt, vid halv 8 :) och jag har nog aldrigt varit så trött, jobba natt är inte min grej ;) Men jag pussade älskling hej då och så susade jag hem´på cykeln i världens fart, för att städa mitt rum (eftersom att vi ska vara här efter begravningen) och för att duscha och lite så :) Så nu sitter jag här och väntarpå att kl ska bli så mkt så att det är dags för oss att bege oss till kyrkan. Inte för att jag ser fram emot begravningen men det ska bli skönt att ha allt gråtande avklarat :P

Föresten så ringde Michii mig igår och sa att hon var hemma i Sverige nu på semester, åh så glad jag blev när hon ringde! :) Så nu ska vi äntligen träffas igen :) Vi har planerat att klämma in en utgång oxå, trevligt! :) Nu ska jag gå och packa min väska full med näsdukar ;)

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar