måndag 27 juni 2011

Hundbad

Idag har uppdateringen varit bortom alla förklaringar, men jag har faktiskt en förklaring ;) Vi har nämligen haft besök nästan hela dagen. Fick ett samtal från Becca om att hon, Tyra och Nann ville komma på besök, sen kom även Bella på besök innan alla åkte hem :) Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit vid svartån och badat med Betsy :) Tyvärr fick vi inga bilder då vi var tvungna att ge oss av i all hast.. Finns det något mer respektlöst än människor med hundar som bara kommer till en strand utan att fråga folk som redan är där om det är okej? Det första jag gjorde när vi kom dit var att fråga alla som var där om de var rädda för hundar. Hade det varit en hund där när vi kom hade jag ju frågat om den gick ihop med andra hundar, inte för att det varit aktuellt då Betsy själv inte går ihop med andra av samma art ;) Jag hade ju definitivt inte bara marscherat på och trott att jag ägt stället, som vissa andra tycks göra, om jag själv ägt en hundilsken hund.. Det var nästan så att jag gick fram och sa till henne att de fick koppla hunden någon annanstans!
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar