måndag 27 juni 2011

Jag är så otroligt sur just nu! Vet inte om jag nämnde att min kamera pajade efter bara ett par dagar? Jag och pappa åkte i alla fall in med den och de sa att jag skulle få en ny men att de tyvärr inte hade några inne för tillfället. De berättade även att preliminärt datum för när de skulle komma in igen var den 20 men att jag kunde kolla på deras hemsida för att se säkert. Jag har gått in varje dag sen den 20 och kollat med den har inte funnits i butiken i Linköping, sen när jag gick in idag då finns den inte på hemsidan överhuvudtaget! Jag ville ju ha en likadan eftersom att jag gillade den och de stod ju och lovade att jag skulle få en ny.. Det här ska jag definitivt åka och klaga på så snart jag kan! Ska ta med mig pappa, han är bra på sånt (ta det där på rätt sätt nu). Det känns ju helt annat än rätt att jag har betalt 4200 kronor för något jag inte har och jag tycker faktiskt inte att det är rimligt att jag ska behöva ligga ute med så mycket..
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar