onsdag 29 juni 2011

Strul som vanligt

Sent igår kväll satt jag och gjorde första provet i sommarmatten, det gick helt okej måste jag säga. Men sen kom jag ihåg att jag hade fått ett meddelande på studera så jag gick in för att kolla.

Ska förklara en del saker innan, denna kurs ger högskolepoäng och om jag fattade det rätt så var man tvungen att registrera sig till kursen på ett utav universitetet som samarbetar med sommarmatte.se. Jag valde Uppsala då det hade som krav att man måste läst upp till matte c, alla andra hade krav till matte d. Denna kurs hade platsgaranti hos alla universitet och den var orts-oberoende. Men nu fick jag ett meddelande om att jag var struken för att jag inte var behörig :S Helt jättekonstigt, men helt typiskt min otur att inget kan flyta på ;) Det konstiga är ju att jag fortfarande kan logga in på math.se och göra prov osv. Jag skickade i vilket fall som helst ett meddelande till studera och frågade vad som pågick så får vi se vad dom svarar.. Kommer inte förvåna mig om man skickas vidare till någon annan, typ att man ska höra av sig till math.se och dom skickar en vidare till att kontakta Uppsala universitet ;)
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar