fredag 18 mars 2011

Herregud!

Vårat Internet har krånglat så mycket idag att jag inte kunnat uppdaterat något förrän nu :S Helt sjukt! det verkar inte bli något bättre heller så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera här på bloggen idag. Jag hoppas att alla har överseende med det ;)

Imorse tog jag i vilket fall som helst en slappis morgon :) Låg och läste för skojs skull i några timmar, det var ett tag sen jag gjorde det. Sen så gick jag ut och hjälpte mamma att skotta snö, pluggade lite och har precis ätit lunch :) Jag var så glad igår när jag gick på stan och man kunde se marken och solen sken. sen vaknar man imorse, tittade ut genom fönstret och det var vitt så långt ögat kunde nå.. Jag kan säga att jag gick ner i en depression där ett tag ;)

(på grund av att Internet är så segt så kan jag inte lägga till en bild i inlägget, det skulle ta alldeles för lång tid ;))
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar