lördag 19 mars 2011

Levis Curve ID

Jag har ju lagt på mig lite nu sen viktnedgången när jag hade lunginflammation, så jag tänkte gå in och göra ett test för att se vad Levis tyckte att jag skulle ha för modell på Curve ID kollektionen :) Det här vart mitt resultat: 
Jag antar att det betyder att jag fått min rumpa tillbaka! ;) För sist jag provade den modellen så var den för stor, men jag misstänkte ju samtidigt att jag i normala fall skulle kunna ha den ;)

Tar för givet att det antagligen är några fler som vill göra det här testet, därför tänkte jag ge er lite information ;) Man ska kunna få hjälp med att mäta upp rätt modell i butiker som säljer dessa men det verkar vara dåligt med det här i Linköping, där dom finns på JC och Carlings vad jag vet ;) Men om det är så surt att det inte erbjuds i er stad så har ni ju sån tur att det finns ett test på nätet som man kan göra själv :) Det gör du genom att klicka på någon utav länkarna nedan:
Levis USA
Levis Europa
 
Om du kör på Levis Europa sida (tror att den länken är kopplad så att det blir på svenska) så hamnar man vid första frågan i quizzen man kan göra för att ta reda på modellen. Men klickar man på menyn till vänster så kan man istället hitta "Mät dig" (eller liknande ;)) och då får du en utförlig steg för steg guide på hur du ska mäta dig rätt :)  Et voila så har du ett resultat ;)
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar