onsdag 13 april 2011

14 år till salu

Igår när jag jobbade på kvinnojouren lånade jag hem två böcker som jag tänkte läsa, den ena hette just 14 år till salu. Det är en sann berättelse, och jag skulle vilja tipsa om den här boken, den är väldigt bra! Fast jag måste samtidigt varna för att den är extremt hemsk och man tar åt sig och blir illa berörd när man läser den. Samtidigt ställer man sig frågan "vad finns det för män i det här landet"? En del verkar ju verkligen inte riktigt kloka! Men som tur är så är ju inte alla så!! och det tackar vi för ;)

Så jag lånade den boken igår, och nu har jag läst ut den, så det är det jag har gjort med den här dagen då jag egentligen skulle plugga ;) Jag har också hunnit träffa André en kort stund, det blir typ det enda vi träffas den här veckan, men så är livet ibland ;)

Nu ska jag äta lunch :)

Och det fungerar inte att lägga upp bilder tyvärr så det blir ingen sån nu..

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar