fredag 29 april 2011

Hjärtattack

Jag satt framför datorn och gjorde något när jag tyckte att jag såg något röra sig på golvet, när jag tittade så såg jag inget så jag tänkte att det var inbillning. Sen ett tag senare så tyckte jag mig se något igen, då när jag tittar så ser jag en råttliknande varelse och ger upp ett illvrål, vilket "råttan" också gör, sen ställer jag mig på stolen.. Det tar inte lång stund innan jag inser att det kunde varit en av våra degusar, så jag springer in i Tessans rum och hittar en tom bur med öppen lucka. Den andra degusen är "nowhere to be found" och jag får smått panik när jag inser att jag har dörren öppen eftersom att vår hund Betsy är ute. Jag stänger dörren men nu så hittar jag ingen utav dom. Men som tur är så återfinns båda i Tessans rum. En är redan tillfångatagen och instoppad i buren men den andra är fortfarande på vift i rummet och vägrar blir tagen. Satans j*vla råttor! Säger jag ;)
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar