måndag 28 juni 2010

Sommar

Nu märker man att det äntligen är sommar här i Sverige. Förut har ju inte årets sommar bjudit på så mkt vackert sommar väder men nu kanske det äntligen är här för att stanna? Jag hoppas det! :)

Jag ska försöka att uppdatera så mkt jag kan, men jag måste ju sköta bloggen själv nu när Mia är i Grekland, jag lovar ingenting men jag ska försöka uppdatera varje dag ;)

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig en stund i solen och ta vara på det vackra vädret som vi äntligen fått hit :) I morgon jobbar jag så det blir det ingen tid kvar till att sola. Jag börjar kl 8, usch så tidigt, så det är bara att bita i dert sura äpplet och göra det man ska, jag tycker personligen att man inte ska behöva jobba på sommaren när det är så fint väder ;) Men men, Lite extra pengar är ju alltid trevligt :)

Så nu beger jag migh ut och glassar i solen :)

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar