tisdag 15 juni 2010

Tråk tisdag

Hejsan alla glada bananer ;) (en fras jag snott från micke) Idag var jag uppe relativt tidigt, fixade med mitt schema som blivit fel. Jag kan ju omöjligt jobba i norrköping när jag är i Grekland liksom ;) Så det var skönt att det blev färdigt.

Sedan åkte jag in till stan och "uträttade några ärenden". Snarare hämtade upp någon och åt godis i bilen ;) Hela min familj är på jobbet idag och äntligen fick jag en lugn stund för mig själv ;) Hade ju kanske tänkte gå på måndagsklubben igår men eftersom jag var tvungen att gå upp tidigt idag, och med 100 kr i fickan kändes det inte möjligt. Jag slösade bort nästan alla mina pengar i fredags när vi efter förfesten i stan försökte komma in på krogen, men köerna var milslånga och regnet vräkte ner, vi gav upp och jag åkte hem ;) Eller jag slösade egentligen inte bort mina pengar just då, det gjorde jag när jag var på systemet tidigare på dagen och köpte dricka för 100-tals kronor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar