torsdag 24 juni 2010

tja :)

Igår träffade jag Mia på stan, Vi gick och tittade lite i affärer och sen tog vi en fika. Det var mkt trevligt :) något som jag tänkte på att jag såg sjukt många som hade ärr på hela armarna och på låren, efter att dom skärt sig. Det var inte få ärr eller små ärr, utan det var tjocka och många ärr. Jag tror aldrig att jag sett det i sånna mängder förrut och på så mänga personer på samma gång. Jag tycker att det är hemskt att man kan må så dåligt att man måste gå så långt, jag kan ärligt talat säga att jag inte riktigt kan förstå hur man kan göra så mot sig själv.. Samtidigt ska jag väl vara tacksam för det, för hade jag förstått det så skulle nog det betyda att jag mått så dåligt själv, vilket jag som tur är inte har gjort!

Nu ska vi väl prata om någonting roligare, det är super fint väder idag med :D Tyvärr har jag inte hunnit sola någonting idag :( I morse vaknade jag hemma hos älskling, eller i morse. snarare mitt på dagen tyvärr. Jag hatar att vakna sent! ;) Det känns som att man slösar bort hela dagen :P

Sen cyklade jag hem och följde med pappa till affären och handlade mat tills i morgon, sen gick vi till systemet och köpte öl, cider och så där :)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för halv 4 ska bege mig hem till André och åka med Monica till Eskilstuna för att titta på när André kör speedway :) Stöttande flickvän som jag är höhö ;) Så därför måste jag bege mig till badrummet och duscha och raka benen och fixa håret och lite så :)

I morgon är det ju Midsommar så då ska vi bege oss till mina kusiner och fira. Jag skulle ju bli den enda "unga" eller ja i allafall den enda som inte är gammal, som ska vara där ;) Så jag frågade min kära pojkvän om inta han kunde följa med mig och det sa han att han kunde. Så i morgon ska jag allt få den lilla badkrukan att bada ;)

Så njut av det fina vädret nu och ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar