lördag 19 juni 2010

You And Me, always!

Igår var jag hos Ida en sväng på kvällen :) Vi drack lite vin och cider tsm med Sabina och Gauffin :) Det var trevligt att få träffa Gustav igen som jag inte träffat på år och dar :) I dag mår jag lite illa, fasen ;) Inte för att jag drack så mkt men för att jag gick och la mig direkt när jag kom hem vid halv 12, då var jag ju fortfarande lite påverkad.. Jag borde ha lärt mig vid det här laget. Så jag ger er alla ett tips, lägg er inte och sov om ni fortfarande är påverkade, det är skönt att få sova då.. men på morgonen efter så mår man inte så bra ;)

Min kära pojkvän är i Danmark och kör speedway i helgen, och nästa helg ska han till Österrike -.- Fördelen är ju att han blir rik, nackdelen är att han är borta så mkt ;)

Nästa vecka är det ju Midsommar, känns verkligen inte som det :P Då ska jag till min mosters land med min familj :)

Någonting som jag inte förstår är att tiden går så himla fort :S

Ett år sen när jag och jocke dansade bal :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar