lördag 19 juni 2010

Xide summer edition

Igår åkte jag till systemet för att handla några cider till kvällen :) Jag tycker om att prova nya saker så då passade jag på att köpa Xide Summer Edition. Den ska ju bara finnas över sommaren så då tog jag en sån :)

Xide spring edition var ju jättegod, en av mina favoriter, den finns ju tyvärr inte längre :(

Men Xide summer edition var det ÄCKLIGASTE jag smakat i hela mitt liv. Jag höll på att spy! Den rekommenderas absolut inte! Det var inte bara jag som tyckte att den var äcklig, ingen i gårdagens sällskap tyckte att den var god :P


Bara det faktum att den såldes i burk och inte i glasflaska som dom andra xide smakerna gjorde ju att den kändes lite B måste jag säga. Jag borde ha förstått redan då att den skulle vara äcklig ;) Ibland säger utseendet lite om insidan faktiskt ;)

2 kommentarer:

  1. tur att jag inte köpte den till studenten som jag först tänkt då ;)

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen tur för den smakade skit ;)

    SvaraRadera