fredag 1 april 2011

God morgon kära vänner ;)

Idag vaknade jag av mig själv relativt tidigt.. typ 07.20 :( När jag såg vädret ville jag bara somna om och vakna någon annan dag, självklart kunde jag inte somna om så jag gick upp ;)

Idag har jag inte så mkt saker på mitt schema, jag är fortfarande ledig, och jag måste säga att det känns väldigt konstigt att vara helt ledg i flera dagar, men skönt är det ju ;) Så länge man har någonting att göra, annars blir det grymt tråkigt! ;)

Idag ska jag i allafall hinna med att städa lite, till skillnad från Mia ska jag INTE plugga, jag tvingar mig själv att ta en paus tills på måndag, så ska jag börja igen har jag tänkt ;) Men man behöver lite ledigt ibland :)





På tal om ingenting måste jag gå till frisören snart, med tanke på hur mkt Mia fick mig att handla igår ;) ,  så måste jag verkligen leva snålt nu för att kunna hålla min budget, och för att jag ska kunna färga mitt hår ;)
/Nu ska jag försöka hitta någonting gott att äta ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar