fredag 13 maj 2011

Är ledsen för att det inte kommit upp något inlägg idag men blogger har varit "nedlagt" så man har endast kunna läsa bloggen, inget annat! Jag har försökt logga in hela dagen men inte lyckas förrän nu.. Jag vet inte vad jag tycker om att dom inte varnat för då kan ju inte vi varna er heller, dålig stil måste jag säga! Enligt blogger-hjälpen så skulle det vara nedlagt den 11/5 mellan kl:10-11, inte den 13/5 hela dagen! Men jag antar att det var min fredag den 13:de otur ;) Vi tar nya tag igen imorgon! :)

Men vad f*n!? Alla mina inlägg från igår är borttagna? :@ Vad ger dom rätt att radera inlägg i andras bloggar? Och inte går det att lägga till bilder i inlägget heller..


Update: Nu tycks i alla fall gårdagens inlägg vara tillbaka!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar