söndag 15 maj 2011

Morrn!

Den bärbara datorn var ockuperad så jag fick sätta mig vid min stationära, tyvärr tog det ett tag innan jag orkade pallra mig dit för att starta den ;) Igår kväll satt jag och såg på ESC, måste säga att det gick förvånansvärt bra för Sverige! :) Även om Eric sjunger bra och har bra utstrålning på scen så fanns ju ändå chansen att man kunde komma bland dom sista ;) Sen tyckte jag att "segern" var extra ljuv bara för att vi kom före Ryssland, för er som inte vet så har Rysslands artist gått runt hela veckan och sagt att Saade inte har en chans mot honom. Men där fick han så han teg ;)

Men när klockan var ca halv elva så ringde grannen och ville ha skjuts in till stan, snäll som jag är så sa jag att jag kunde skjutsa in dom. Så igår fick jag även agera fylle-chaffis ;)
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar