söndag 22 maj 2011

Soldyrkare

Det fanns förr i tiden en hel del religioner som dyrkade solen, vet inte om det fortfarande finns någon..? Men i alla fall så såg jag och pappa på ett program om en sådan religion en gång för länge sedan och då föreslog han att jag skulle konvertera till den. Jag kan vara tvungen att hålla med ;) Jag älskar solen! Jag kan ligga ute en hel dag och bara sola utan att röra en fena på hela den dagen.. Eller förut kunde jag det utan några problem, nu blir jag lätt rastlös av att bara ligga stilla så länge ;) Så idag när det äntligen var lite sol och värme igen kunde jag inte hålla mig borta, så jag har legat ute sen lunchtid :) Men nu börjar det bli dags att tänka på middag och sen ska jag ta den där duschen jag skulle tagit, när jag istället gick ut ;)
/M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar