torsdag 17 februari 2011

Duktiga jag! ;)

Nu har jag plockat iordning lite på mitt rum, satt in mina fakturor i min pärm, satt in mina kvitton, varit ute med Sumo och sökt mer sommarjobb! Bra va? ;)

När jag och Mia pratade i telefon förut pratade vi lite om sommarjobb, och sa att det snart kanske var för sent att söka... Men än finns det hopp kvar! ;) En del jobb är det inte sista ansökningsdag förän i mars, så ge inte upp ;) Det tänker i allafall inte jag göra, för jag vill tjäna pengar så att jag kan köpa massa fina saker sen när jag ska flytta hemifrån ;) Skulle ju vara toppen om man kunde både jobba och plugga i sommar tycker jag ;)


Så mitt mål för sommaren är att bli både utbildad och rik höhö ;) Hoppas att jag åtminstånde kan uppfylla något av dessa mål ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar