söndag 20 februari 2011

Man tackar

Alldeles nyss när jag skulle lägga in lite småmynt i min spargris så såg jag våra pass ligga där och trycka.. Jag var bara tvungen att ta upp dom och kolla ;) Mitt är så hemskt att jag hellre hade dött än visat det! Men som tur är så går det ut i mars 2011, alltså nästa månad, så jag behöver snart aldrig se det igen ;) I alla fall, när jag såg passen så kom jag ihåg när vi skulle till Grekland i somras. Det var några små lappar vi fick på flygplatsen, kommer inte riktigt ihåg vad dom var till, men Tessan blev i vilket fall som helst Mr. Therese hahaha ;) Tänk att jag totalt glömt bort det!

Till en annan sak: Mamma och Tessan var ju inne i stan en sväng och när dom kom hem så hade dom med sig ett linne och en söt sommarklänning till mig :) Tack så mycket! De hade fått båda för under 100-lappen, som hittat! ;)
/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar