tisdag 22 februari 2011

Hur svårt kan det vara?

Jag hade totalt glömt bort att det var sportlov den här veckan.. Det var ju dumt av mig för nu kommer jag att få absolut noll pluggande gjort eftersom att det finns vissa i min familj som inte tycks kunna hålla ljudnivån låg.. Sen kan man inte komma undan från dom nånstans heller, det är som att dom vill att man ska bli förbannad på dom ;)

Sen sist så har jag sökt lite jobb och sen så har jag försökt att få lite matte gjord utan någon större framgång.. Jag har kommit på att jag kommer avlida om jag tvingas spendera så här mycket tid hemma så jag ska försöka att hitta något extrajobb någonstans snarast! Det är synd att handeln går så dåligt just nu, för där har jag ju både utbildning och erfarenhet ;)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar