måndag 28 februari 2011

Hejsan

Jag har uppdaterat väldigt dåligt, anledningen till det är att jag förra veckan hade hemtenta + att jag jobbade två dagar, det tog mkt av min energi så jag kände att jag bara behövde vara lite ledig i helgen och inte göra någonting..

Idag har jag ännu en jobbig dag framför mig, där av ännu en anledning till att jag behövde vila upp mig lite ;)

Mitt schema idag ser ut som följande:

Först univ. till kl 13, sen ska jag till R.K mellan 15-17.30 och mellan 18.00 och 20.15 kommer jag att vara på en kurs på kvinnojouren. Därför kommer jag inte hinna blogga idag heller, men nu vet ni i allafall hur det ligger till, och i morgon tar vi nya tag igen, då ska jag också svara på de kommentarer som jag missat..

Hoppas att ni har överseende med mig ;) Men ibland räcker inte tiden till, jag önskar att dygnet hade 48 timmar i stället för bara 24 ;)


/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar