lördag 19 februari 2011

Gästinlägg

Dags att göra ett gästinlägg nu när Mia ligger i soffan och är förkyld... :O
Och om ni skulle undra vem det är som skriver detta gästinlägg så är det Mias lilla syster. Jaa vet inte riktigt vad jag ska skriva har inte så mycket att skriva om...
Tja glöm inte att kolla min bloggmsom jag har med min bästa  vän: http://www.brillomemman.blogspot.com/ !!!
Idag har verkligen INTE ett skit hänt, gick upp vid sju gav hunden mat, tog upp degusarna en stund, va inne på mitt rum och gjorde ingenting, gick ut på promenad med hunden, körde kort, la några jätte lätta pussel, sa hej då till mamma när hon åkte för att hämta Tessan, satte mig vid datorn, satt kvar vid datorn, Mia kom äntligen upp, lugnet försvann när Tessan och mamma kom hem och nu sitter jag och skriver ett väldigt dåligt gästinlägg!
Har tänkt sms:a till jaa det blir ju Memman och fråga om hon kan åka till stan imorgon eller något sådant, för om jag ska vara ärlig så lär det inte hända ett skit imorgon heller om Memman inte kan åka till stan med mig!!!
Sen finns det väl inte mycket mera att skriva än att efter det här dåliga gästinlägget kommer jag nog inte få skriva något mer för Mia :O


/Brill <3 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar