måndag 21 februari 2011

Hejsan :)

Nu har jag suttit med min hemtenta hela dagen, inte roligt alls. Det har dessutom inte gått så bra, det har inte flyttit på som jag velat. Så jag vet inte riktigt hur det här kommer bli.. Jag har en känsla av att jag kommer få göra om min frågeställning... Men inte för mkt för då passar det ju inte ihop med faktan som jag redan skrivit ner. Och jag VÄGRAR skriva om allting! Jag har lagt ner en hel dags arbete och bara lyckats få ihop 2.5 sidor, ändå känner jag att de 6 sidor som jag får använda mig av är på tok för lite... Jag gillar inte hemtentor! ;)


Men jag har ju till på fredag på mig så det ska nog fixa till sig det här :)
Nu ska jag ta en lite paus och passa på att duscha ;)
Sen ska jag nog träffa André en liten stund, och plugga ännu mer, woho ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar