måndag 3 maj 2010

3 Maj 2010

Idag har jag varit på min första körlektion. Det gick jättebra faktiskt, över förväntan måste jag säga :) Så det kändes skönt! ;)

Jag har tenta på torsdag så jag har varvat dagen med att vara på körskolan(2ggr) och sen pluggat resten av tiden. Så hela den här veckan kommer vara ganska körig och jobbig men det är bara att bita i det sura äpplet. Jag hoppas att jag kan träffa älskling en stund oxå fast jag egentligen inte har tid, men annars kan vi inte ses förän på fredagkväll, ganska sent eftersom jag har riskettan från 16.30.. vet inte hur länge det håller på men har fått för mig att det håller på ett tag ;)

Sen ringde dom och sa att jag har fått sommarjobb så nu kan jag inte ligga och lata mig i 8 veckor, fasen ;) Nu ska jag ta en promenad med min lilla hund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar