söndag 9 maj 2010

Minnesinlägget

Nu när jag hade lite tid över tänkte jag ta och lägga in lite minnen från förr :) tänkte att jag även skulle skriva datum på en del så att ni får en uppfattning om hur länge sen det va ;)

Jag minns den:

- 10 juli 2006 när vi tog en massa knäppa bilder överallt (även hos grannarna) hemma hos mig.

- 17 februari 2007, första gången jag träffade Jocke och Forsa på en liten fest hemma hos Hanna :)

- När vi va på Nickes "grillfest" vid vattentornet och jag sköt en boll rakt i skrevet på Jocke ;)

- 15 juni 2007 när vi sprang på avslutningen i trädgårdsföreningen och träffade massa konstigt folk ;)

Bild från någon utan gångerna i trädgårdsföreningen :)

- Juli 2007 när jag och Hanna va i skärgården och badade mm. Vi gick även och sjöng, högt, på Berit och Kent mfl.

- 14 juli 2007 när vi hade första festen hemma hos mig. Det kom folk dit som helt plötsligt bara försvann sen vart jag och Hanna i kastade i poolen.. Vi va lagom packade ;)

- 2007 när någon med alias Mums kommenterade ALLA våra bilder på bilddagboken. En störd individ det där med kommentarerna va rätt roliga att läsa ;)

- 17 augusti 2007 när vi va på Nykvarn och Nicke va SUPER full och vi tvingades ta hand om honom. det kom även fram nån som började babbla upp massa om mitt liv, efter det förklarade hon att hon ofta va inne och kollade på min bdb :S

- När vi hängde på Hangaren nästintill hela tiden och fick svabba poolen där

- 31 december 2007 när vi va på nyårs firade och några skulle hämta upp Alexis (Jocke) men fick med sig fel person, nämligen Bugge. Det var första gången man träffade honom ;)

- 8 februari 2008 jag och hanna hade fest för att fira hennes 18 års dag och vi bjöd in kanske liite för många ;) men det löste sig och festen pratas det om än idag ;)

- 20 februari 2008 när vi åkte ner till Hjulbro badet för att grilla med Forsa och Calle. Forsa försökte elda upp ekrarna på Calles cykel ;)

- 23 februari 2008 vi va på melodifestival genrepet och en i publiken va så sjukt lik Dr. Phil ;) Det va även han som satt strax under oss som stirrade KONSTANT.

- 27 mars 2008 när vi skulle passa Emilia och Isabelle medan dom va på busfabriken. Hannas röv dog efter turen i mördar rutschkanan. Det slutade med att vi låg och vilade i ett litet "rum" med madrass golv ;)

- 19 april 2008 när vi drog iväg till Norrköping för att gå på fest utan en aning om vart vi skulle. Vår guide va ju in inte mycket till hjälp heller det fyllot ;) men efter mycket om och men kom vi fram. Det slutade med att Hanna drack lite för mycket och trodde att hon tappar bort sitt busskort.

bild från festen i Nkpg

- 20 juni 2008 midsommar hos mina grannar där vi träffade en hel del konstigt folk ;) men kul va det i alla fall :) du Hanna "går jag för långt?" hahahaha xD

- 28 juni 2008 andra festen hemma hos mig då Nicke däckade redan kl 22.00 på vår studsmatta, det skulle bli två gånger till efter det ;)

- 12-14 augusti 2008 jag och Hanna åkte upp till mina kusiner i Stockholm och va tvungen och ta hand om någons kusin som inte kunde svenska och va världens mest påträngande människa ;)

- 15 augusti 2008 va vi på poolparty hemma hos Englund. Vi kom nästan inte levande därifrån efter chocken av att nästan ha sett hans föräldrar nakna :O dom går tydligen gärna runt så även när det är besök hemma ;)

- 28 december 2008 va vi på fest hemma hos Michelles farmor, mina fötter va döda när vi väl kom fram :P eftersom att vi tydligen gick av vid fel hållplats, typiskt oss ;)

- När vi innan vi skulle på festen i Lambohov, som Hanna nämnde, blandade drinkar inne på Donken toan i väntan på Bugge ;) världens största tidsoptimist!

Ojdå det vart rätt långt med alla minnen men ni får väl ta några i taget om ni inte orkar alla på en gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar