onsdag 12 maj 2010

Jag vet att min uppdatering varit sämst, jag har inte direkt någonting roligt att skriva om nu heller.. jag spenderar all min tid på körskolan eller med näsan i teoriboken ;)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Inte många
Vad tycker du om kärlek? Det är fint och bra, men kan vara hemskt oxå :)
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Ja :)
Har du svårt för att bli kär? Ja, jag har väldigt svårt för att bli riktigt kär
Är du singel? Nej :)
När fick du senast en komplimang? Igår :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:Nej :P
Hånglat med nån riktigt ful: ehm.. ja nån gång tyvärr ;)
Hånglat med fler än 50 pers: Nej verkligen inte :P
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nepp
Gjort något du verkligen ångrar? Ja det har jag :(
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Kanske lite småsaker, men inte värsta grejen direkt ;)
Fått din mamma att gråta? Ja en gång :(
Slagit ner någon? Nej :)
Skämts över dina föräldrar? Ja, hela tiden när jag var mindre :P
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja såklat :)
Tar du droger? Absolut inte
Dricker du? Ja, fast inte så ofta längre
Vilka kläder sover du i? Linne och trosor oftast
Vad hatar du verkligen? Det finns mkt som jag hatar ;)
Varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja :):)
Är du ensam nu?ja :P
Vill du gifta dig? Ja det vill jag :)
Vill du ha barn? Hm.. jag tycker egentligen inte om barn.. fast jag hatar dom inte lika mkt som jag gjorde förut, så vi får se ;)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Det var nog André :P
Fick dig att gråta? Ja du... hemligt ;)
Du delade en dricka med? vet inte :S
Du gick på bio med? måste vara André :)
Skällde på dig? Vet inte, jag brukar inte få skäll ;)
Sa någonting till dig och vad var det? Det var louise som sa hej då innan hon åkte till skolan :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja:)
Pussat någon? Aa :)
Köpt någonting? Nej faktiskt inte :P
Sjungit? Ja det gör jag nästan varje dag när ingen hör ;)
Saknat någon? Ja..

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja.. eller den är trasig nu :(
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Min mobil när jag är där.. annars inte ;)
Egen dator? Nej :)
Könssjukdom? Nej usch!
Bra kompisar? ja verkligen :)



Mina föräldrar när vi var på Gran canaria för några år sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar