tisdag 25 maj 2010

Idag har jag varit på universitetet och jobbat med vårat grupparbete, känns inte som att vi kommer någonstans... så i morron ska vi arbeta hemma var för sig, vi får se om det gör att vi kommer längre, jag är lite tveksam, i allafall när det gäller mig själv och mitt eget arbete ;)

Sen tog jag i allafall en sväng till Ikano med min syster, jag handlade massa småsaker som jag var tvungen att ha.. Eller det beror väl på hur man definierar tvungen ;) Men jag handlade i allafall en ny mascara, rakgel, ett solpuder, en ny deo eller två st rättare sagt ;), sminkborttag och lite hårprodukter så mitt hår får lite volym och inte ligger slickat mot skallen ;) Man tycker ju inte att sånna småsaker ska bli så dyrt men det kostade typ 500 kr :S för dyrt om du frågar mig ;)

Sen kan jag inte förstå mig på sveriges väder... I morse var det strålande sol och när jag åkte till Ikano SPÖREGNADE det... Suck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar