tisdag 4 maj 2010

Hej igen:)

Idag har jag spenderat hela dagen med näsan i böckerna, förutom den tiden jag var på körskolan. Nu är jag så trött så trött så jag skulle kunna somna direkt. Men jag ska allt hålla mig vaken några timmar till. Funderar på om jag ska lyssna på Vargarnas match på radion men jag vet inte riktigt om jag kan koncentrera mig på pluggningen då..? Jag har ganska mkt kvar att plugga in så nu längtar jag som satan till torsdagkväll när tentan är över så jag bara kan ta det lite lugnt.. eller jag längtar till fredag kväll, för min fredag är faktiskt ganska stressig oxå.. och så får jag älskling på fredag oxå, jag längtar tyvärr redan :( Men jag har så mkt att stå i nu så jag hinner inte tänka på det, vilket nästan är lite skönt.

Nu har jag bara en enda sak kvar att klaga på, och det är vädret ;) Varför är det så himla kallt? Det är ju ändå Maj så nu tycker jag faktiskt att värmen borde komma, snarast ;)

Nu ska jag gå ut med Sumo och sedan fortsätta mitt otroligt roliga liv, som endast består av min psykologibok tyvärr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar