onsdag 5 maj 2010

Nu har jag gett upp..

Nu har jag gjort någonting som jag nästan aldrig gjort, jag har ju tenta i morgon, men jag gav upp. Så i morgon ska jag gå och göra tentan, men får jag underkänt så får jag underkänt. Jag orkar inte bry mig längre. Jag har känt mig lite nedstämd igår och idag och jag har kommit på varför.. Det varför den där jävla tentan, som gjorde mig så stressad så jag mådde dåligt, så tentan kan ta sig i röven, så ses vi antagligen om 20 dagar, när min omtenta är ;)

Det enda jag oroar mig för är att jag kommer bli jättestressad i morgon och ångra att jag tog det här beslutet.. men jag tror inte det faktiskt ;) Jag orkade inte vara så stressad och hela tiden vara på bristningsgränsen och inte lära mig ett dugg i alalfall.. så fuck it ;) Nu känns mitt liv mkt mkt bättre ;)

Nu ska jag äta lite och sen ska jag slappa och sätta mig och börja med teorin, den ska jag i allafall lyckas med ;)


Blä blä blä för hur dåligt mitt humör har varit idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar