tisdag 4 maj 2010

Jag är sjuuuuukt trött idag kan jag lova, lite konstigt måste jag säga :S Har precis pratat lite med Hanna i telefon :) sen skulle jag behöva jobba med skolarbetet med det hinner jag troligtvis inte :P jag fattar inte varför jag inte kan ta tag i saker så att de blir gjorda istället för att skjuta upp det hela tiden :S

Läste en artikel i nya Amelia om en mamma och hennes släkt som våldfört sig på hennes två döttrar från det att de va 5 år gammal! VEM i helvete kan göra så mot ett barn!? :@ helt sjukt! Hela artikeln va bara så hemsk att jag knappt ville läsa den. Både styvpappan, mamman, morföräldrarna, farföräldrarna och kompisar till dom har kunnat göra i princip vad dom velat med dom här tjejerna i över 10 år :S De uppfostrade tjejerna till att tro att ett sånt här beteende va normalt. Den ena av dom fick såna men att hon slutade att utvecklats mentalt när hon va 12 år gammal. Tycker inte straffen dom fick va en i närheten av vad dom förtjänade efter vad dom gjort..

Håll utkik efter den största systern bok som kommer ut hos Nordstedts nu under 2010!
Dana Fowley - Hur kunde hon?

1 kommentar:

  1. Usch! Man läser så mkt hemskt och helt sjuka saker jämt, jag fattar inte vad det är för fel på folk :S

    SvaraRadera