tisdag 1 februari 2011

God morgon :)

Jag vet att jag inte bloggade någonting igår och knappt någonting dagen innan det heller, och jag ber om ursält för det! Men jag satt med skolarbete hela dagen och så blev det bara inte av att jag bloggade.. Men idag är jag föreläsningsfri så då borde det gå bättre för mig med bloggningen ;)

Men den här nya kursen är ju mycket svårare, iofs är det kanske vad man kan vänta sig då jag läser på B - nivå nu, förra kursen var ju "bara" på A - nivå ;) Den här delkursen håller på i 4 veckor, och vi har 4 tjocka böcker att läsa samt ett kompendium... Så jag har en del att göra ;) Och i tidigare kurser har vi mestadels läst litteratur OM sociologerna osv. nu får vi läsa böcker AV dom och ska försöka plocka ut alla begrepp själva och vad dom betyder osv. och det är faktiskt ganska mkt svårare om man säger så ;)


Nu ska jag fortsätta plugga ;) Mitt liv är roligt!  ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar