lördag 22 januari 2011

Changes

Som jag nämnde igår kväll så kollade jag lite på filmen Hannibal.. Det var ju ett tag sen nu och när jag först såg den så tyckte jag att den var bra :) När jag såg den igår tyckte jag att den var rätt så långtråkig och händelselös.. Jag menar det ska vara en thriller/skräckfilm och så ska det väl vara lite läskigt i den också? ;) Då kom jag att tänka på hur mycket det är som kan ändras på bara ett litet tag, några år är ju inte så länge egentligen, och även hur mycket det ändras.. Det är allt från klädstil, musiksmak, filmsmak, personligheten, världsbilden, vad man gillar för mat mm. Jag är inte exakt samma person i en enda av dessa kategori.. Man ändras liksom utan att märka det, förhoppningsvis till det bättre ;)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar