söndag 23 januari 2011

Fixar

Jag håller på och fixar på mitt rum igen ;) Jag har satt in lite papper i min pärm, plockat ur min mapp som jag hade till alla papper från den här terminen ;) Satte in dom i min gamla mapp tsm med alla papper från förra terminen... Satte till sist på en lapp med texten "BVG 2010"... Och jag kände att mitt förra år på universitetet arkiverades. Och det känns sorgligt att splittras från Camilla och Maria, som ska börja på pedagogiken, medans jag och Jenny fortsätter till sociologin. Vi fyra brukade ju hänga ihop, men nu är det slut ;) Vi kan ju självklart träffas ändå, men så säger man alltid och sen händer det aldrig ;)


Men som sagt i morgon börjar min nya kurs, och jag tycker att det ska bli skitkul! :D
Ni får kalla mig knäpp men jag ser fram emot det! ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar