söndag 30 januari 2011

Hejsan :)

Idag har jag spenderat förmiddagen med André :) När jag kom hem försökte jag plugga lite... Sen var jag tvungen att hjälpa till med lite saker här hemma ;) Vi hade nämligen fått stopp i avloppet i duschen där nere ;) Och eftersom vi håller på och gör om badrummet, så har vi bara en dusch för tillfället... och då är det ju bra om den enda duschen vi har för tillfället fungerar ;) Så idag har faktiskt hela familjen försökt fixa avloppet ;) Och efter 2 timmars arbete, om inte mer ;) Så löste sig allt! ;) Skönt! :)


Nu ska jag försöka plugga lite till ;) Den boken som jag läser nu är den värsta bok jag läst i hela mitt liv! Den är så svår att förstå.. Jag fattar varför vår lärare sa att den var svår och sa att vi skulle börja i tid med läsningen ;) Jag har läst i den i 3 dagar och kommit 40 sidor, gud så bra det känns ;)
/Hanna

2 kommentarer:

  1. skönt ni fick fart på avloppet, kan sitta som attan ibland, ibland hjälper det inte vad man gör. trist med såna jobbiga böcker. hoppas du kommer igenom den. hälsa alla kramar biggan

    SvaraRadera
  2. Ja det var tur det, det tog väldigt lång tid men efter mkt om och men gick det! :) Ja den här boken är väldigt jobbig, men jag kämpar på, jag ska försöka läsa det sista idag :) Alla hälsar tillbaka, hälsa till dina från oss alla :) Kram

    SvaraRadera