söndag 23 januari 2011

Vilohelg

Den här helgen har jag verkligen bara tagit det lugnt! Efter att ha haft en vecka full med arbete inför den stora presentationen och dessutom genomfört den, som var ganska nervöst för mig kan jag säga ;) Så har jag dessutom jobbat.. Så när fredag kvällen kom så var jag skittrött! ;) Jag och André gick och la oss tidigt och jag sov som en gris hela natten ;)

I går var jag med André ganska mkt och slappade i stort sätt hela dagen ;) På kvällen lagade vi fläskfilé och hasselbacks-potatis, det blev faktiskt riktigt gott ;)


Så efter en mkt lugn helg känner jag mig riktigt utvilad, och det känns väldigt bra! ;)
Nu ska jag gå ut med Sumo på en liten promenad, jag har ju faktiskt inte varit ute med honom på hela helgen knappt :S Det känns ju lite lustigt faktiskt ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar