torsdag 27 januari 2011

Pluggar

Hejsan :)

Jag sitter just nu och pluggar på nästa veckas litteratur, vi har en väldigt svår och jobbig bok som ska läsas ut tills nästa vecka ;) Vi har seminarium på den nästa fredag och just eftersom det är en svår bok ville jag vara ute i god tid ;) Så jag verkligen hinner förstå den ordentligt tills på torsdag, då jag och några andra frivilliga ska träffas och diskutera denna underbara bok ;)


Någonting som slagit mig är att shit vilken pluggis jag blivit! ;) Fast ärligt talat så gillar jag min nya pluggis-livsstil ;) Den är kanske inte så roligt men jag känner verkligen att jag blivit mkt bättre och lär mig skitmkt! ;) Och det känns ju alltid bra ;) Det jag ångrar är att jag inte var så här på gymnasiumet, då hade jag kunnat ha ännu bättre betyg ;) Men iofs så kan ju inte det jag läste på gymn. mäta sig i rolighet jämfört med det jag läser nu ;) Så nu ska jag fortsätta läsa min lilla bok som ska vara färdigläst nästa vecka ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar