fredag 28 januari 2011

God morgon solstrålar ;)

05.20 ringde kl. då var jag glad kan jag säga ;) Jag hade lust att slänga ut mobilen genom fönstret och obehindrat sova vidare ;) Men jag kände att jag var tvungen att gå upp, så jag tvingade mig själv att gå upp från min varma mysiga säng...;) Seminarium mellan 8 - 10 står på schemat idag, sedan är jag lidigt restan av dagen, woho ;) Dock måste jag spendera tiden med att plugga, inte lika roligt ;)


Igår spenderade jag hela kvällen med Uffe, Micke och Farmor och skrev ett bestridande, fy vad jobbigt det var ;)
Eftersom jag har skaffat mig ett språkbruk som man inte kan skaffa sig någon annanstans än på universitetet, så fick jag agera sekriterare ;) Men jag tyckte allt att pappa, Uffe och Micke använde sig av en hel del snygga och svåra ord ;) Så till sist fick vi nog fram en riktigt proffsig slutprodukt så att säga ;)

Nu ska jag gå och sminka mig ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar