onsdag 26 januari 2011

Sablans dator

Jag satt och skrev på ett inlägg för en halvtimme sen men så fort jag skulle publicera det så hackade datorn upp sig.. Vad är det för mening med att ha en massa tekniska prylar om dom ändå aldrig kan fungera som dom ska? ;) Men här har ni inlägget:

Det blev inte att vi hördes direkt efter lunchen ;) Först spelade jag faktiskt lite tv-spel, vet inte vad som hänt med mig har blivit värsta tv-spels nörden ;) Men jag måste erkänna att det är beroende framkallande.. Sen så gick jag och mamma ut med Betsy en sväng och dessutom mötte Millan vid bussen :) Och sen så spelade jag lite spel igen höhö ;) Men nu ska jag ta tag i det allvarliga en stund och läsa några sidor ur Ivanhoe, inte för att jag kan säga att jag fattar så mycket men men ;) Tycker att det enda som står är beskrivningar på vad folk har på sig för kläder ;)
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar