lördag 29 januari 2011

God middag :)

Anledningen till att jag inte bloggat tidigare är att jag inte mådde så bra föut :S Jag antar att det måste vara för att jag drack vin igår men jag finner det högst underligt! ;) Jag drack endast ett par glas vin (2 st) igår och jag gick sedan från tannefors in till stan och tog sedan bussen hem.. Det tog ungefär 1 timme för mig att komma hem och när jag kom hem drack jag ett stort glas vatten innan jag gick och la mig ;) Jag kan ärligt talat säga att jag inte ens kände mig påverkad när jag gick och la mig.. Och ändå mådde jag skit när jag vaknade, efter två glas vin :S Ursäkta liksom?!?! ;)
Så vid 14 - tiden idag började jag må bättre ;) Och nu mår jag bättre än någonsin höll jag på att säga ;) Så jag förstår inte riktigt vad som hände med mig ;) Och efter att jag har mått såhär dåligt efter 2 fjösiga små glas vin funderar jag starkt på att hålla mig borta från alkohol för all framtid ;)


Just nu sitter jag i allafall och pluggar och ska göra det några timmar till har jag tänkt, så att jag kan känna att jag gjort någonting vettigt idag i allafall ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar