onsdag 22 december 2010

Ännu mera jul :)

Hejhej! Bara två dagar kvar till jul :) Jag längtar faktiskt men julstämningen har fortfarande inte infunnit sig.. Det är kanske så det blir när man är vuxen, lite som det jag skrev om att fylla år om ni kommer ihåg det. Idag hade jag i alla fall tänkt att vi syskon skulle ta och julpynta huset :) Hihi det tycker jag är bland det roligaste med julen ;) Jag får hålla er uppdaterade under tiden..

Just det ringde även till min handläggare för en liten stund sedan. Tror ni inte människan är frånvarande igen!? Den här gången fram till den 27e. Då gör jag fasen som jag känner för att göra och om hon klagar sen och försöker skylla på mig då ska hon få höra ett och annat ;) Ne men skämt åsido hur ska man kunna få ett klartecken när hon inte går att få tag på?
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar