tisdag 21 december 2010

God morgon :)

Jag tog en liten sovmorgon idag, jag kunde inte sova igår kväll så jag låg uppe länge och läste sista Harry Potter boken ;) Jag tog egentligen fram den ur garderoben åt Louise men sen började jag läsa i den och då fastnade jag ;) Så jag låg uppe och läste till sid 100 igår, sen kände jag att jag nog borde försöka sova ;) Vissa dagar kan jag inte somna, jag vet inte om det är för att jag tänker för mkt eller vad det är.. Men att läsa tills man är så trött att man nästan somnar medans man fortfarande läser is the shit ;) Då är det bara att lägga i från sig boken och så somnar man på dirren ;)

Idag ska jag lämna in Sumo på Tassarnas trim, dags för tvättning, klippning osv. 700/800 kr fattigare hade jag varit om inte min snälla föräldrar hade betalat, tack! :)  


Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter, jag vet att jag kanske låter som en nörd men det skiter jag i ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar