söndag 19 december 2010

Sean Banan

Jag skulle väl tro att alla har hört Sean Banans - Gott nytt jul. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den om jag ska vara helt ärlig ;) Den verkar gå hem hos ungarna för min lilla syster tycker den är bra. Men jag tycker att delar av låten är väldigt barnsliga, vilket även Sean Banan är. Om man tar i beaktning att han är en vuxen människa så tror jag att alla håller med mig om den saken ;) Jag säger inte att det är nåt fel att vara barnslig för det kan jag med vara, men att bygga en hel karriär på det och främst då "kiss och bajs"-humor det är väl lite att ta i om ni frågar mig ;) Men jaja smaken är ju som, Seans älskade, baken! Här kommer låten för er som inte hört den och vill bedöma för er själva (jag tog inte med musikvideon för det gör att man inte kan bedöma låten rättvist).
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar