onsdag 29 december 2010

Hallå där :)

Nu är jag hemma från jobbet.... eller jag har varit hemma sen halv 8, men då var jag så hungrig så jag var tvungen att äta lite och så först ;)

Det gick bra idag fast att jag blev inringd i sista sekund och inte visst någonting om nåt ;) Men det var inte så svårt ;) Men jag hade ingen aning om att det var så jobbigt för kroppen att stå och gå en hel dag ;) Jag är trött som jag vet inte vad i ryggen och har ont i fötterna trots att jag trodde att jag tog på mig dom bästa skorna jag hade ;) Alltså dom skorna som var bäst lämpade för en hel dags jobb ;) Men det var tydligen fel ;)

Jag vet inte riktigt vad det blir av detta i framtiden, om jag får jobba mer eller så, men jag är i allafall glad att jag tjänade typ 700 kr idag ;) Dom får nog ecentuellt gå till ett framtida besök hos frisören ;)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar