tisdag 28 december 2010

Morgontankar

Känner att mina första inlägg är ganska sena, men det första jag tänker på när jag vaknar är faktiskt inte att blogga ;) Det är hur länge till jag kan tillåta mig själv att ligga kvar i sängen och slappa ;) Så här blir det alltid för mig på vinter halvåret av någon konstig anledning.. Det kanske är för att man blir lite deppigare bla på grund av kyla, väder och det faktum att man gör mindre saker (det gör i alla fall jag). Hoppas det blir bättre när jag börjar plugga, då har jag ju åtminstone något att koncentrera mig på. Annars får jag väl helt enkelt hitta någon hobby som kan stimulera fram lite bättre humör från mig ;)

Just det, kameran sitter just nu på laddning så om en liten stund ska ni få se vad jag köpte för kläder igår, det var i och för sig bara tre plagg men ändå ;)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar