torsdag 30 december 2010

Hej :)

Idag gick jag upp ganska tidigt för att vara mig, kl 10 faktiskt ;) Även om jag brukar vakna så dags har jag ju inte gått upp då under nästintill hela vintern höhö ;)

Idag hade jag tänkt följa med mina systrar på bio men eftersom att dom redan bokat och nån tjuv snott platsen bredvid så gick inte det.. Är väl antagligen lika bra för då kan jag städa till mitt rum lite innan det blir som efter en tornado igen ;) Jag brukar alltid dra ut på det tills sista sekund och då ser det så förj*vligt ut att jag inte vet vart jag ska börja ;) Sen så ska jag ju även, som Hanna nämde, ha ett litet "telefonmöte" men henne angående vår blogg och saker som hör till den ;) Och precis som hon sa så lovar jag att samtalet kommer halka in på en massa saker som inte alls är relevanta ;)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar