onsdag 22 december 2010

:)

Jag väntar på att klockan ska bli nio, då börjar "den förlorade dottern". En serie på 3 avsnitt som jag och mamma följer. Det är sista avsnittet idag, egentligen är serien helt knäpp men man fastnar ändå så jag känner att jag måste se färdigt nu och se hur det hela slutar ;)

Nu i kväll har jag inte gjort så mkt, jag har varit och ahndlat lite extra julpynt till vår gran, jag och Lollan köpte tydligen en väldigt stor gran, så det pyntet vi hade räckte inte riktigt till kände vi ;) Sen har vi såklart pynt granen lite till då ;) Sen har jag bara suttit i soffan med min bok och tagit det lungt ;) Det behövde jag efter denna ansträngande dag ;) Och i morgon blir det ännu värre, så kl 22 blir det sängdags för mig så jag orkar gå upp när jag ska ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar