torsdag 30 december 2010

Mer om mig

Hanna svarade på dessa frågor för ett tag sen i detta inlägg. Eftersom att jag inte har något att skriva om så svarar jag på dom också, så får ni veta lite mer om mig ;)

Har du bra kontakt med din familj? Ja stundvis ;)
När hånglade du med en man första gången? Ja du den som visste det..
Hur stora fötter har du? Små, hade 35/36 förr men skor nu för tiden har blivit så stora så nu är det 34/35.
När var du riktigt full senast? Riktigt full? Ja det var nog ett halvår sen kanske..?
När dansade du senast? Jag dansar nog varje dag skulle jag tro, när jag håller på och flummar runt ;) sen om det kan klassas som dans är inte alltid säkert haha
Följer du någon Tv-serie? Ja du Nikita, CSI, Big bang theory, Bones, Sex and the city (har boxen), vampire diaries, true blood, cougar town, criminal minds mm.. Jag brukar mest följa krminal serier, jag gillar såna ;)
Vilket stjärntecken är du född i? Skorpion

Vilken roll har du i skolan? Jag går ju inte i skolan just nu, men förut så har jag nog blivit sedd som den smarta tror jag.. och den lite knäppa ;)
Vart vill du åka på storstadssemester? New York!!
Vart vill du åka på solsemester? Jag har ju bara varit i Grekland så jag har inte så stor erfarenhet.. Men skulle inte ha något emot att åka till Grekland igen. Sen skulle jag vilja besöka Italien, Egypten, Australien.. Ja en massa länder helt enkelt ;)
Vill du gifta dig? Beror på.. Träffar jag någon, någon gång i framtiden som jag verkligen, verkligen gillar så varför inte?
Hur långa ögonfransar har du? Svårt att säga. Ibland tycker jag att dom är långa och ibland tycker jag att jag knappt har några alls ;)
Hur håriga ben har du? Det beror ju på om jag har rakat dom eller inte ;)
Älskar du alla former av sport? Nja jag kan väl tycka att vissa sporten kan vara roliga men jag ska inte sträcka mig så långt att jag säger att jag älskar dom ;)
Gillar du parmesan? Ja mums på pasta!
Knarkar du? Nej skulle heller aldrig få för mig att göra det!
Vad äter du oftast till lunch? Oftast äter jag inte lunch
Är du en van porrklubbsbesökare? Inte direkt nej ;)
Sopsorterar du flitigt? Yes
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe

Jag har insett att min senaste kyss: Var onödig kanske.. ;)
Jag pratar: För mycket och för fort!
Första bästa vännen: Angelica måste det nog ha varit
Kärlek är: En komplicerad känsla
När jag borstar tänderna: Blir dom rena..?
Jag tänder på: Olika från person till person ;) Alla passar inte med samma egenskaper/stil eller hur man nu ska säga.
Jag är rädd för: råttor
Den värsta känslan är: Att misslyckas och inte räcka till
Den bästa känslan är: Lycka och glädje
Jag är sämst på: Att ta tag i saker om jag låtit det ligga ett tag
Om jag var ett djur skulle jag vara: En tiger kanske, folk har liknat mig vid det förut så det kanske passar. Vad vet jag ;)
Min mobiltelefon är: Viktig! Och inte så tålig, man borde förbjuda mobiler på fyllan ;)

Äter: Är ganska kräsen så saker ska vara på ett speciellt sätt men samtidigt är det ganska mycket som jag äter.
Dricker: Vatten, mjölk (till maten), juice, te och sen fanta, pommac och dr pepper.. Det är dom enda läsker jag gillar.
Guld/Silver: Just nu guld :) men för ett litet tag sen var det silver.
Glass: Citronsorbé! Lakrits funkar också.. Sen åt jag världens godaste gelato i grekland men jag kommer inte ihåg vilken smak ;)
Vikt: Kan säga så mycket som att jag är ofrivilligt underviktig.. Har alltid varit det och det tycks inte vilja ändra sig hur mycket jag än äter!
Längd: 155
Civilstånd: Singel
Älskar: Mina nära och kära :)
Hatar: Oförrätter, våld, att allt går dåligt ibland och sen gillar jag inte kyla ;)
Musik: Jag lyssnar på det mesta, tror att bra text är det viktigaste för mig
Syskon: Therese och Emilia
Intressen: Tråkig som jag är så har jag faktiskt ingen hobby eller fritidsintresse ;) Men jag kopierar väl Hanna och säger att ha roligt ;)
Favorit-Färg: Jag gillar många färger men rött och grönt är fint :)
Favorit-Accessoar: Jag har inte så ofta smycken faktiskt men ja halsband, örhängen och armband får jag väl säga då ;)
Favorit-Godis: Choklad och saltlakrits.
När grät du senast? Jag gråter inte så ofta så det kommer jag inte ihåg.
Har du lätt för att bli kär? Njae det skulle jag inte säga

Har du ett bra självförtroende? Ja som tur är så har jag oftast det :)
Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? ...Svår fråga, man får inte va för på för då tycker jag genast att det är obehagligt.. Skulle säga att det är en fråga om ge och ta ;)
När drack du alkohol senast? För någon vecka sedan.
Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? Det tycker jag inte att man ska fokusera på, lägg istället energi på det du gillar hos dig själv :)
Är utseende viktigt för dig? Tråkigt nog ja.. Livet hade nog varit lättare om det inte hade varit det..
Något du inte kan leva utan? Om man inte ska ta det så bokstavligt talat så skulle jag säga.. Vänner, familj, min mobil, kläder och skor!! ;)
Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Ja så länge man är på samma nivå i livet.. Om ålderskillnaden är stor så finns ju risken att man vill helt olika saker.. Den ena har redan upplevt det den andra vill så att säga ;)
Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? Ja det finns saker jag skulle vilja ändra, jag har bara inte kommit på hur än ;) Men jag har det ganska bra som det är.. Det är ju det där med att vilja mer ;)
Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Min förra granne tyckte jag var lik Hilary Duff för massa år sedan men det kan jag inte hålla med om ;)
Nämn 3 saker inte många vet om dig. Jag är sjukt barnslig/flamsig, bestämd som få och älskar att jävlas med folk ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar